söndag 20 maj 2012

1 år….

NU har det gått ett tag sen bloggandet igen. I söndags förra veckan åkte jag med min mamma till Stockholm, vi sov på hotell till måndag, åt på restaurang pratat en massa. på måndag tog vi tunnelbanan till centralstation, var på en bouppteckning för min morfars bror, inga syskon finns kvar bara 5 syskonbarn, så jag fick träffa mammas 4 kusiner, min syssling. Vi hade en fantastisk dag, så mycket intressant att höra. Leif Benjour är en av mammas kusiner, han är känd filmfotograf, har bla filmat alla Hassel filmer, Bert, kastrullhäxan och graven. Nu är han pensionär, vilka intressanta saker han berättade om sina utlandsresor med filmteam mm. Kom hem sent på måndag kväll. Trött trött… onsdag jobb- handlade flera växter och kryddor. Sen långledigt, barnen har haft kompisar här, på fredag åkte jag och min man med två hundar till stan, gick runt Rocksjön ca 5 km. Härligt!

Idag sön gick vi en promenad i Bankeryd, Erik har fräst i jorden, ska sätta växter under veckan.
har varit trött idag också. Ska börja med ny medicin mot ångest, är lite nervös. Sen är det 1 år sedan jag öppnade min butik i Huskvarna idag!!Så fort tiden går….

önska alla en trevlig vecka! här kommer lite bilder från veckan som gått:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar