söndag 3 juni 2012

vart tog sommaren vägen?

Nu var det ett tag sen jag bogga igen! Har varit lite mycket igen, möten hit och dit-
Jag äter nu nya mediciner för att dämpa mina ångestattacker, det ger lite biverkningar, humöret pendlar kraftigt och jag är väldigt trött- men hoppas ändå på förbättring efter 4-6 veckor!

Det som gjorts under senaste veckorna: besökt flertalet handelsträdgårdar, inköp av blommor och buskar.
Min man har fräst upp land, där vi sått grönsaker. satt potatis och blommor.

Vi har även pallkragar med kryddor. Men nu när sommaren är mer höst- är jag rädd att många blommor dör. För någon vecka sedan satt man ute och solade, nu får man ha vinterjackan på ute.

När kommer sommaren tillbaka??

Ikväll ska jag se BB finalen!

Ha det gott alla Bloggare



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar