tisdag 23 oktober 2012

19år

Idag har jag och min man varit tillsammans i 19 år! Vi stod i en kö till ett disco *svarta Börsen* i Jönköping
Jag fick syn på honom & han på mig, jag och mina två tjejkompisar beslöt oss för att gå vidare till lilla krogen ett annat ställe, för att slippa stå i kö- på vägen dit, stannade jag för att fråga om Erik ville hänga med oss??? Det ville han, sen träffades vi veckan efter och då sa det klick!!!! Tog inte lång tid tills vi flyttade ihop och skaffade barn! Vi gjorde allt på rekord fart;) nu sitter vi här 19 år senare 37 år och har två tonnåringar- med livet framför oss! Det känns inte så dumt det!

Den här underbara rosenbuketten fick jag och även massageolja till min ömma nacke!!! Lite vitt vin god mat och bakelse:) god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar