onsdag 25 april 2012

Mycket på gång!

Min älskade son 17 år

Så liten var han nyligen!
Hej nu var det ett tag sen jag bloggade, det har varit fullt upp!

Har jobbat, varit på möte med lärare, rektor på BUP angående Celines skoltid som återstår.

Vi åkte ner till Stenungsund i lördags, träffade rektorn på skolan. Helt fantastisk person, vilken tant hon har ett helt annat sätt att se på barn och skolreformen, kändes nästan overkligt. Skolan är mysig och känns trivsam. Celine var helt lyrisk, elevboende i ganska trevligt område, vilka goa människor som bor där.
Var ute och gick vid torget, utmed hamnen, träffade många trevliga och pratglada människor!
Det känns för bra för att vara sant! är inte van vid detta bemötande på hemmaplan.

Igår fyllde min älskade pojk 17 år, tiden bara flyger iväg. Vi åt lunch på stadshotellet i Huskvarna, Kevin var med mig på jobbet, sen blev det smörgåstårta och fika med presenter på kvällen!

Idag onsdag, tar jag det mest lugnt, det behövs nu, är så mycket på gång!

Vackra Stenungsund


Min älskade dotter
Ha det bra alla bloggare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar