måndag 2 april 2012

1 April

Ha ha ha idag lurade jag många på FB att jag väntade barn… jag är ju 36 har två tonåringar, skulle nog inte orka med en sladdis, de som känner mig vet att jag längtat tills mina barn är stora nog att klara sig på egenhand, så jag och Erik får göra det vi vill nu. Säkert många som blir upprörda nu, pga mitt skämt och resonemang. Men det är mitt liv!

Vi åkte en tur till Ullared idag Men jag är besviken, de har höjt alla priser så mycket. Kläderna är lika dyra som på HM, Kappahl. Så det blev inte många fynd!

Erik däremot hittade en hel del, kläder, bilvård, lampor mm.

Jag köpte mig en jumping suit, har en innan älskar den! 2 st BH för 20 st hittade jag, det var riktigt bra!
annars var det inte så billigt!, förr hade man många påsar och pengar kvar.

Eftersom jag driver en Inredningsbutik så köper jag in mycket som jag själv gillar, vilket gör att man har
en hel del hemma.

Men lite kunde jag inte motstå- jag behöver ju inte köpa storpack, som krävs vid inköp- det blir ju ibland på vinst & förlust. Ännu en kall och mulen dag! snälla vår kom tillbaks…
Dagens inköp
2 tavlor,kuddfodral,tyghjärta,hink till plantering,en stor klädnypa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar