måndag 24 februari 2014

vårkänslor

Idag har verkligen våren visat sig! var ute en mysig promenad i skogen.
idag var jag på arbetsförmedlingen, måste skriva in mig nu när jag avvecklat mitt företag.Känns lite märkligt, att efter så många år bli arbetslös… men det blir ju en ny utmaning!

Var sedan på Briljaneten ett fik i Habo med min dotter, det blev syndigt värre en hel semla, sen mådde jag inte bra, där gick dem kalorierna oj LCHF vad jag glömde bort dig. Men mysigt var det med dottern.

Vi hade 8 plus grader och sol här i Jönköping. vilka vårkänslor man får, det ska visst fortsätta så hela veckan. Frågan är bara hur sommaren blir om våren kommer för fort? de sägs att det blir sämre sommar då, om edt nu kan stämma!

Sedan var det kören, det är alltid lika trevligt, nu närmar det sig radioinspelningen den 6e mars! på lördag tränar vi med musiker. Ska bli riktigt kul…

Nu ska jag läsa och slöa lite innan jag går och lägger mig!

Sov Gott alla därute

Något att se fram emot- SOMMAR!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar