måndag 24 mars 2014

vemod

Nu har jag sagt adjö till min butik och mina kunder, hade sista dagen i lördags!
Nu håller vi på att tömma lokalen… det är en hel del som ska packas n er och återställas till hur det såg ut innan.

Det känns väldigt konstigt, lite sorgligt, kommer sakna många av mina kunder:( men nu börjar en ny era i mitt liv… ska till arbetsförmedlingen nästa måndag. Kommer bli spännande, men ändå lite läskigt.

Idag har jag bara slappat och suttit vid datorn och skrivit CV till mig och min dotter!

Dagarna är väldigt sega… Vet inte riktigt vad jag ska göra med all tid jag har nu?

Ska börja träna några dagar i veckan. Sätta sticklingar och börja odla i växthuset.
Jag hoppas våren är här för att stanna…



Lite bilder från butiken för sista gången:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar