lördag 31 mars 2012

Go mat!!!

Var lite piggare i onsdags, torsdag, passade på att göra lite nytta.
På onsdag kom Celines kompis med sin underbara kille Rasmus, han kaklade klart i vårat badrum nere.

Jag lagade en god middag. Köttfärs med grönsaker, rotfrukter

köttfärs bryns i stekpanna- sen hackar du paprika, lök, purjolök,broccoli, vitkål, lite mjölk, buljong, salt peppar, curry. sist läggs hackad bladpersilja i. Lägg allt i gryta, låt koka upp på svag värme.

serveras med tex ris!

Fick veta att vår dotter kommit in på gymnasiet FLORIST i Stenungsund! hon kommer på i elevbostad med 2 andra, 10 min från skolan. Känns märkligt, hur ska jag klara mig utan henne? får väl åka till henne… men jag har ju själv önskat bli florist sen liten- kanske vore det dags nu!

Torsdag: vattnade alla blommor, städade! Såg på tv, hade en lugn filmkväll!

Fredag: sämre, trött sovit nästan hela dagen. Kollat på let´s dance! lite film. Sonen är på fest, väntar tills sena natten, då han ska hämtas.

Önskar alla en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar