fredag 23 mars 2012

Solen skiner

Härligt väder, dock lite blåsigare än igår. Men vad jag njuter, känns så skönt att se solen, älskar att se när allt gror och spirar! Tiden går fort nu, snart är sommaren här igen…


Idag var jag åter på vårdcentralen, har inte blivit så bra jag borde. Visade sig att jag hade 38,5 i feber igen, det hörs lite oljud på lungorna, annars är det virus jag blir så mkt sämre pga min astma. Orkar inte må så här mer nu. 4 veckor, det tar på psyket.


Var ute en liten stund med hundarna, när jag kom hem. Ännu mer krokus har uppkommit, tycker de är s fina, önskar de kunde stå lite längre.


Nu blir det lite te och smörgås. Sen får jag sova lite, vill bara bli frisk snart!


önskar alla en härlig dag/Therese


påbörjan av någon växt- vet ej riktigt vad


mitt lilla ställe med vintergröna i mängder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar