torsdag 1 mars 2012

Jäkla sjukomar

Var på vårdcentralen idag, min dotter har varit hängig, trött, ont i halsen, aptitlöshet ett längre tag. Det visade sig vara Körtelfeber, fy inget vidare alls, kan själv fått det, varav min trötthet sista månaden, ledvärk hör också till.


Kommer hem och min son är jätte sjuk, hög feber, hosta. Vad är nu detta???


Det värsta med våren är helt klart dessa bakterier som far runt, på apoteket sa tjejen att våren kommer fort i år. Så nu börjar allergierna med, det är därför jag nyser och har klåda i ögonen. Shit kan man aldrig få må bra! Nu  blir det sängen, soffa, böcker och filmer en tid framöver. 


jag måste hitta någon som kan hoppa in extra i min butik, tills jag mår bättre. Min syster ligger också med influensa. så typiskt…


Får försöka kurera oss med vitaminer ,vatten och frukter. Hoppas ni andra får vara friska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar