lördag 25 februari 2012

Dessa virus!

Igår var jag helt plakat, fick be min man stå i butiken på FM, sen stod min son och dotter!
Hade ont i varenda led, feber och trött som bara den. Så mycket skit som cirkulerar i luften när det blir varmare ute. Tror det är ett virus igen, för jag är inte förkyld, men hostar en del på natten.


Idag är det lite bättre, ska vila mycket, läsa och se på tv. Ikväll går ju sista delfinalen i Melodifestivalen, nu är det spännande. Charlotte och Danny borde vara bra… tänk vad fort veckorna går.


Det känns ändå som våren kan vara på väg, men man vet aldrig min son föddes 24 april 95 då var det snöstorm. Så det är bara att hoppas, njuta av de dagar solen skiner.


I morgon ska jag på Bokcirkel, hos underbara Helena Dahlqvist. Hon ska berätta om nya böcker, författare kommer dit. Min mamma är lektör, så man får mycket kunskap inom författarvärlden. 
Nu måste jag bli bättre tills imorgon, det ska bli så kul.

Önskar alla en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar