onsdag 29 februari 2012

Blommor blommor…födelsedag

Dessa vackra ting… Skulle köpa en liten blomma till min man, kom ut med två fulla påsar.
Kan bara inte motstå, trots att fönstren är överfulla.


Min man fyllde 37 i måndags, vi firade så gott vi kunde, blir inte lika bra en måndag, eftersom han jobbade till 18.30. men vi fixade till det… Han fick kläder, godis och en dyr fin Whiskey mm.


Var även en sväng på Bruket en second hand butik i Habo. Där blev det ett mini skåp inköpt. Min son hade roligt åt detta, jag älskar ju att köpa byrå, skåp mm, men så har min man och barn sagt att det får räcka nu, det finns inte plats… så kom jag hem med ett litet skåp, de skrattade- ja du får fortsätta köpa skåp i miniatyr, det finns nog lite mer plats för dem…. hahahaah
Lite bilder kommer här:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar