torsdag 16 februari 2012

Familjen

Våren kom fram!
Nu längtar man ännu mer efter värmen ju!
Min son är snart 17 år, går första året på JB Restaurang och livsmedel. Hans vision är att bli kock! visst det kommer han allt bli, är helt otroligt duktig på matlagning. Kevin tränar mycket styrketräning, blir bara starkare och större. Han är teknisk, ända sen liten hjälper han mig med stereo, ljud, dator, skrivare ja nästan allt.
Min dotter är 15 år går i nian. Hon har för avsikt att bli florist, hon är superduktig på att ta sticklingar från pelargoner, som hon sedan driver upp. sedan är hon duktig på att göra smycken. Celine gillar också inredning så jag får ofta hjälp i butiken av henne, goda råd och förnyande tankar är hennes grej.
Min man Erik 37 år snart, driver ett köksföretag med sina föräldrar. Är för det mesta snäll, hjälpsam och snickarkunnig, lite alltiallotyp. Men ständigt trött, för han jobbar jämt. det har börjat tära på honom både psykiskt och fysiskt, har ont lite varstans, är tjurig och lättirriterad. Det är inte som för något år sen, då vi var mer glada och gjorde saker ihop. Hoppas bara det snart blir bättre.
Vi gifte oss 10 september 2011, har varit ihop i 18 år. Nu är jag jätte trött, får fortsätta med övriga släkten i morgon. Här kommer en bild från vårt BRÖLLOP


Lite bilder på oss:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar